MediHelp in timpul pandemiei de coronavirus

Scrisoare din partea Presedintelui

18.03.2021
263 vizualizari
Printeaza

MediHelp in timpul pandemiei de coronavirus

Scrisoare din partea Presedintelui

De un an trăim o „nouă viață” influențată major de Covid-19.

În timp ce previziunile pentru o revenire la normal a întregii lumi încă par incerte, poate fi un moment bun să privim înapoi și să evaluăm ceea ce s-a întâmplat, precum și să vă împărtășesc ideile mele despre ceea ce s-ar putea întâmpla.

Pandemia este un fenomen care a lovit fiecare parte din glob și care ne-a conturat viețile în diferite moduri. Este posibil să nu fie foarte clar încă modul în care ne-am schimbat și ce am învățat ca ființe umane și ca profesioniști. Noua situație ne-a cerut tuturor creativitate și ne-a făcut să ne adaptăm la circumstanțele în schimbare.

Nu putem să alegem; cu toții trebuie să ne dezvoltăm și să creăm o nouă realitate viabilă.

La fel ca în cazul vostru, si în viața mea au apărut probleme de diferite tipuri și am făcut tot ce-am putut pentru a face față mediului în schimbare. Unele au fost provocări personale, dar în acest articol, aș dori să vă împărtășesc câteva dintre acțiunile realizate de către MediHelp pentru a depasi aceasta perioada.

Noua noastră companie de Asistență pentru clienți a gestionat cazurile clienților diagnosticați cu COVID-19. Am făcut tot ce am putut să îi susținem și să adaptăm termenii și condițiile planurilor noastre existente de asigurări (create înainte de pandemia COVID-19) la noua situație. Au existat cazuri de spitalizare, asistență medicală și, de asemenea, cazuri de transportări cu ambulanța aeriană pentru a salva vieți. În timp ce acestea au avut loc de-a lungul întregului an 2020, a trebuit să gestionăm și furnizarea serviciilor noastre obișnuite către clienții noștri. Clienții cu boli cronice au putut continua să primească asistență medicală, atenția și îngrijirea medicală privată au fost solicitate la fel ca înainte. Echipele MediHelp și MediSky au răspuns tuturor solicitărilor, iar cererile de despăgubire au fost acoperite fără întârzieri.

În acest moment, trebuie să transmit cuvinte de mulțumire personalului nostru deoarece nu a fost o perioadă ușoară. Au trebuit să facă față acestui volum de lucru suplimentar, chiar lucrând de acasă. Am făcut tot ceea ce a fost mai bun pentru clienții noștri, aceștia simțind că totul a funcționat la fel ca înainte de COVID-19.

Le-am oferit clienților noștri încrederea că noul risc asupra sănătății a fost acoperit de polițele noastre de asigurare. Am fost primii care au făcut acest lucru!
Înaintea noastră, în toată Europa Centrală și de Est nu a existat niciun furnizor de asigurări medicale care să anunțe că acoperă toate problemele aferente coronavirusului. Chiar dacă în acel moment nu eram siguri ce va însemna pentru noi acest pas și ce riscuri va presupune, am declarat foarte clar că acoperim toate costurile aferente Covid și oferim suport complet clienților noștri.

Sunt foarte mândru să spun că restul pieței ne-a urmat exemplul.

Am primit foarte multe apeluri de la clienți despre vaccinare, întrebări despre locurile unde pot primi îngrijire medicală pentru Covid. Din nefericire, nu le-am putut oferi soluții, deoarece în fiecare țară unde companiile MediHelp sunt prezente, întreaga asistență și vaccinare pentru coronavirus sunt realizate prin intermediul serviciilor medicale publice.

Clienții care au călătorit într-o țară străină sau care au rămas blocați in afara tarii de rezidenta s-au putut baza pe noi pentru a primi ajutorul medical de care aveau nevoie în orice locație având posibilitatea de a ne apela 24 de ore pe zi - în timpul orelor de lucru sau în afara acestora, prin intermediul liniilor de urgență. Am reușit să ne menținem timpii de răspuns pentru plata cererilor de despăgubire sau pentru emiterea garanțiilor de plată către centrele medicale din toată Europa și din alte locuri. Deținem toată infrastructura pentru a ne asigura că nicio problema tehnică nu ar împiedica un client în a obține în orice moment îngrijire medicală prin intermediul sistemului nostru.

Bineînțeles, a avea grijă de angajații noștri a fost, de asemenea, o sarcină importantă. Când am observat că echipele noastre experimentau dificultăți în gestionarea problemelor familiale și a bolilor de acasă, le-am oferit suport complet, iar opțiunea de a lucra de acasă sau de la birou a fost și este încă implementata. Ne-am asigurat echipele că decizia lor de a lucra de acasa nu va dăuna în niciun fel statutului lor la locul de muncă.

Posibilitatea de a lucra de acasă înseamnă că angajații noștri trebuie să lucreze cu aceeași eficiență ca și înainte. Acest lucru nu a fost întotdeauna ușor. Însă, am putut observa cum ne adaptăm și acceptăm în timpul apelurilor și ședințelor pe Zoom să observăm chipul unui copil, unei pisici sau al unui câine plimbându-se prin casă. Am acceptat toate acestea zâmbind, deoarece sunt toate reflecții ale frumuseții vieții.

Sunt mândru să vă spun că nu am concediat niciun membru al personalului în aceste momente dificile.

Nu le-am redus volumul de lucru și nici nu le-am micșorat salariile. Din contră: am angajat persoane noi pentru a ne dezvolta puterea de muncă a echipelor, serviciului pentru clienți și vânzărilor.

Suntem conștienți că viitorul nu este clar și că încă nu am scăpat de coronavirus. Am început să lucrăm la noi planuri de asigurare și să ne adaptăm la noua situație. Vor exista modificări în domeniul medical și subfinanțări ulterioare ale sistemelor de sănătate publice. Sistemele noastre de sănătate naționale vor considera dificil să furnizeze îngrijire medicală tuturor cetățenilor, prin urmare, este momentul pentru MediHelp să lucreze la niște funcții și platforme de servicii care ne vor ajuta să ne adaptăm la modificările noi din toată lumea.

MediHelp a încheiat un contract cu o companie afiliată MasterCard și toți clienții noștri vor primi în curând un card de debit cu care vor putea să își achite costurile medicale. Acest lucru înseamnă că dacă sunteți clientul nostru, veți avea un card de debit încărcat cu „bani MediHelp”, pentru a vă putea plăti cheltuielile medicale cu banii noștri în timp real. Nu veți mai fi nevoiți să așteptați până când vă plătim cererea de despăgubire. Nu va mai exista o „cerere de despăgubire” (valabil pentru cererile pana in 500 euro care reprezintă majoritatea evenimentelor medicale plătite).

Clientul MediHelp va putea să ne trimită factura printr-un mesaj, iar noi vom încărca suma de bani pe Cardul dvs. MediHelp, pentru ca a putea plăti furnizorul medical pe loc. Practic, pătrundem într-o nouă lume cu această dezvoltare.

Dar asta nu este tot...mai este ceva...

Construim Academia MediHelp. Academia MediHelp este o platformă online pentru educație privind asigurările, împărțită pe zone. Va exista un spațiu unde angajații vor putea să studieze despre asigurările de sănătate și despre sistemele de sănătate naționale. Îi vom ajuta să înțeleagă profesia noastră.

Alternativ, brokerii de asigurări vor putea să învețe cum să vândă și cum să-și instruiască angajații.

Va exista și o zonă pentru vizitatori, unde oameni din toate domeniile vor putea să acceseze Academia și să obțină cunoștințe despre problemele sistemului de sănătate din țara lor. Pentru cei interesați în a-și proteja familia sau angajații, va exista acces usor la planurile noastre de asigurare.

În sfârșit, dar nu în ultimul rând, vom introduce un nou dispozitiv medical: un EKG de dimensiunea unui card de credit, cu care clienții noștri vor putea să transmită rezultatele lor EKG prin telefonul mobil în timp real. Un medic de cealaltă parte va putea imediat să verifice rezultatele EKG și va furniza o primă opinie despre starea clientului. Va costa desigur, însă va furniza clientului posibilitatea de a putea trimite instant un rezultat EKG și de a primi mai apoi sfaturi medicale fără a părăsi locuința. Acest sistem va avea o acoperire globală.

După cum puteți vedea, în pofida tuturor dificultăților și provocărilor pe care COVID-19 le-a adus în viețile noastre, MediHelp nu a încetat să se dezvolte și să progreseze. Vom continua să facem acest lucru pentru a ne asigura că toți clienții noștri simt că există plus-valoare pentru banii pe care i-au investit în sănătatea lor prin intermediul planurilor de asigurare MediHelp.

La final, doresc să vă urez toate cele bune cu ocazia sărbătorilor de Paște care se apropie și multă sănătate.


Zahal Levy

Președinte MediHelp


inapoi