De la promovarea golfului la 600 de vieți asigurate în cadrul MediHelp

Interviuri | 2019

Interviu cu Florentina Fășie

1. Cum te-ai prezenta într-o frază?

Sunt Florentina Fășie, specialist în asigurări medicale internaționale, absolvent de studii economice, cu experiență de 12 ani în vânzări și dezvoltare de business, un om ambițios, devotat, creativ, pozitiv, atent la detalii.

2. Spune-ne povestea carierei tale!

Cele mai importante decizii de business se iau pe terenul de golf.

Nu știu cât de frecvent se întâmplă asta și în Romania, însă, în cazul meu, golful mi-a purtat noroc, a reprezentat „pachetul de beneficii pe care l-am vândut prima dată”, devenind și prima treaptă în cariera mea de „Specialist în Vânzări”. Șapte ani mai târziu chiar am avut plăcerea de a onora invitația unei companii de asigurări medicale internaționale, pe unul dintre cele mai spectaculoase terenuri de golf - PGA Centenary Course (Gleaneagle, Scoția).

După promovarea golfului în România, au urmat abonamente la publicații de business, servicii de concierge și pachetele de asigurare medicală internațională, pe care le promovez și astăzi.

Cei 8 ani în MediHelp, companie-lider în furnizarea pachetelor de asigurare medicală internațională, mi-au oferit posibilitatea să dezvolt proiecte diferite, de la partea de recrutare, training și management până la vânzarea efectivă a produselor.

Deși domeniul asigurărilor este despre legislație, formalități, contracte, procese, proceduri, termeni și condiții, real vorbind descoperi profesioniști, oameni, colaborări, situații și soluții.

Cariera mea este despre oamenii pe care i-am întâlnit în toată această perioadă, echipa din spatele funcționării unui serviciu de calitate și persoanele care au căutat soluții pentru elementul principal în viață: SĂNĂTATEA!

3. Care sunt beneficiile, dar mai ales provocările unui profesionist în vânzări?

Consider că principalul beneficiu este dezvoltarea profesională și personală. Este o activitate dinamică, care te provoacă din toate punctele de vedere. Pe „scena” întâlnirilor de vânzări ești pus întotdeauna în situații noi, cunoști perspective diferite și este necesar să comunici într-o manieră adecvată.

4. Care sunt cele mai importante 3 lecții pe care le-ai învățat până acum?

Daca te implici în tot procesul acesta într-un mod constructiv, ești perseverent și profesionist și reușești să te bucuri de fiecare experiență, nu mai poți pleca din Vânzări.

5. Îți mai amintești prima vânzare?

Evident, îmi amintesc cât m-am străduit. Mă bucur că acei clienți sunt membri asigurați ai MediHelp și astăzi. Sunt antreprenori de succes care au accesat servicii medicale la standarde ridicate, în afara României, iar costurile au fost acoperite de poliță.

6. Povestește-ne despre performanțele profesionale de care ești mândră. 

Cele 600 de vieți pe care le-am asigurat în ultimii 8 ani la MediHelp, sucursala de vânzări pe care am inaugurat-o, echipa de vânzări profesionistă și independentă pe care am format-o și faptul că am fost parte din echipa care a creat cel mai bun produs de sănătate din piață: MediHelp International Plans.

Chiar și cele 100 de carduri cu lecții de golf pe care am reușit să le vând ca „începător”, pe o piața ca cea din România, în care acest sport părea din altă lume.

7. În ce proiect ești implicată în prezent?

În prezent sunt Partener la MediHelp, administrez un procent semnificativ din portofoliul de clienți al companiei.

Obiectivul meu este acela de genera un impact pozitiv în domeniul asigurărilor medicale internaționale, în care MediHelp Internațional este lider, de a oferi soluții celor care le solicită și de a schimba perspectiva celor care nu consideră asigurarea sănătății o prioritate.

Urmatorul prag pe care as vrea să îl ating va fi  cel de 1,000 de vieți asigurate.

8. De ce asigurările medicale reprezintă un subiect interesant pentru tine?

Știi că ețti în locul potrivit după ce ai primit bucuria clienților care s-au recuperat după o condiție medicală, accesând servicii private, la furnizori medicali de top care îți spun că, datorită poliței, au reușit să beneficieze de servicii medicale de calitate.

Articole similare

28 Jun

Sistemul de sanatate privat este subdezvoltat in Romania din cauza ca statul nu incurajeaza investitiile, iar astfel oamenii cu venituri mici nu isi permit sa-l acceseze si sunt nevoiti sa mearga la spitalele de stat si sa dea spaga pentru drepturile lor,...

Interviuri | 2016

04 May

Puteți numi o persoană care a avut un impact semnificativ asupra dumneavoastră ca lider? Poate cineva care v-a fost mentor? Florentina Fășie: Am întâlnit multe persoane cu cariere impresionante la MediHelp, care m-au inspirat să progresez în...

Interviuri | 2016

24 Mar

Heribert Kailbach este Directorul de Marketing și Vânzări al MediHelp România începând cu luna ianuarie 2016. Cu o experiență de peste 30 de ani pe poziții de top în cadrul unor companii financiar-bancare, odată cu această nouă funcție,...

Interviuri | 2016

21 Mar

Sanatatea este cel mai de pret bun al omului, spune o vorba din batrani, dar ce te faci cand nu ai destui bani sa-ti ingrijesti de sanatate, in caz de Doamne fereste? In general, sistemul public de sanatate din tara noastra a fost blamat pe indelete in...

Interviuri | 2016

07 May

In a country impoverished by a lengthy communist regime and with a convalescent present in which the health sector is in dire straits, Zahal Levy, President of MediHelp International, is confident. The company he leads offers Romanians an alternative to...

Interviuri | 2015

06 Dec

Desi statul nu are bani sa asigure o ingrijire medicala decenta, nu este interesant nici de dezoltarea pietei asiguratorilor de sanatate. Studiu de caz

Interviuri | 2013

Detalii in curand