În 2004, povestea Laurei Afrasine alături de MediHelp International a început cu primul interviu serios din viața sa, la care s-a lovit de cea mai complicată întrebare: unde te vezi peste 5 ani?
Ce a urmat după această întrebare și cum a fost, de fapt, experiența alături de MediHelp, ne povestește chiar ea, după 13 ani.
La doar 25 de ani și fără să fi auzit vreodată de asigurarea internațională de sănătate, Laura s-a alăturat echipei MediHelp în calitate de Customer Service Representative, o echipă formată din alți 2 oameni alături de care a crescut și ea, și compania.
Relația cu MediHelp
„La vremea aceea, n-aș fi prevăzut că viitorul meu va fi în asigurări, alături de MediHelp. La momentul la care m-am prezentat la interviu, eu, de fapt, mă pregăteam pentru vacanța de vară. Nu cunoșteam nimic despre asigurarea medicală și nici așteptările nu-mi erau prea mari.
Vacanță de vară n-am mai avut.
În schimb, în 2005, după un an de Customer Service, eram deja Office Manager. Din 2009, au urmat încă 2 ani de Manager de Operațiuni, 3 de Manager al departamentului de Customer Care și alți 2 de Manager de Vânzări.
În 2016, după 12 ani, am devenit Managerul Executiv al companiei. Astăzi avem propriile planuri de asigurare de sănătate aliniate la cele mai înalte standarde internaționale, o filială dedicată conceptelor de vânzare și un departament de Customer Care de top.
Așa cum am spus la început, nu mi-aș fi imaginat atunci, dar uitându-mă înapoi, nu mă văd făcând altceva”.
Cele mai importante momente alături de MediHelp
„MediHelp a fost primul broker de asigurare care și-a creat propriile planuri de asigurare internațională de sănătate, iar impactul pe piețele pe care suntem prezenți a fost remarcabil.
Cel mai important moment a avut loc în 2009, când compania a început să se extindă pe plan internațional, iar echipa noastră s-a transformat dintr-una de 2 angajati, într-una de 40.
În cei 13 ani, curajul nostru ne-a adus în locul apartamentului de 2 camere, o vilă cu 12 birouri în care am expus nenumărate premii primite de la partenerii noștri, pentru „Cel mai bun broker de asigurări de sănătate în Europa Centrală și de Est” și încă 3 sedii internaționale”.
Ruta România -> Bulgaria -> Ungaria -> Polonia
„Cel mai greu a fost să depășim prejudecățile legate de statutul de companie din România care îndrăznește să se extindă în afara granițelor. În perioada aceea era normal ca cetățenii străini să investească pe piața de la noi și nu invers.
Ne-a fost destul de greu să găsim oameni de încredere, dedicați, să formăm o echipă stabilă. De la Zahal Levy, Președintele MediHelp Group, am învățat că în procesul de recrutare, excluderea celei mai bune și a celei mai rele opțiuni este cheia către o echipă de succes.
Apoi ne-am lovit de legislația din țările străine, de procedurile de asigurare, de procesul de creare a unor planuri de asigurare în concordanță cu nevoile locale. A fost un proces complicat, dar a meritat. Astăzi suntem prezenți în România, Bulgaria, Ungaria și Polonia și ne-am păstrat titlul de lider în CEE, pe piața asigurărilor internaționale de sănătate.
În România am construit o divizie solidă de Customer Care. De aici gestionăm toate cazurile și, cu ajutorul întregii echipe, reușim să optimizăm procesele de decontare pentru toți clienții noștri. Într-o situație de urgență, știm că detaliile logistice ar trebui să fie ultima noastră grijă și ne concentrăm continuu pe îmbunătățirea tuturor proceselor implicate”.
„Adună lângă tine oameni care își doresc cariere, nu locuri de muncă.”
Dl. Levy a fost, pentru mine și pentru colegii mei, cel mai bun mentor pe care și l-ar putea dori un novice ca noi. De la el am învățat cele mai importante reguli ale unui broker de succes: să privesc fiecare consumator în mod egal și să mizez pe relații de durată, bazate pe încredere, să nu exagerăm cu laudele, să construim o echipă formată din oameni care își doresc și construiesc cariere, nu un simplu loc de muncă, și atunci totul va fi mai ușor.
Mai mult decât atât, fiecare dintre noi a înțeles, cu ajutorul MediHelp, importanța prevenției medicale a controalelor medicale de rutină, a stabilității financiare atunci când vine vorba de costurile medicale și importanța accesului în orice zi, la orice oră, la cei mai buni medici din lume”.
Pe 18 mai, Laura Afrasine și-a făcut curaj și a împărtăși povestea ei alături de MediHelp International în cadrul Top of the World networking event, organizat de Business Woman Forum Romania și British Romanian Chamber of Commerce. Iată, mai jos, cum a ieșit: