De la promovarea golfului la 600 de vieți asigurate în cadrul MediHelp

MediWho

08.03.2019
60 vizualizari
Printeaza

De la promovarea golfului la 600 de vieți asigurate în cadrul MediHelp

MediWho

INTERVIU CU FLORENTINA FĂȘIE


1. CUM TE-AI PREZENTA ÎNTR-O FRAZĂ?

Sunt Florentina Fășie, specialist în asigurări medicale internaționale, absolvent de studii economice, cu experiență de 12 ani în vânzări și dezvoltare de business, un om ambițios, devotat, creativ, pozitiv, atent la detalii.


2. SPUNE-NE POVESTEA CARIEREI TALE!

Cele mai importante decizii de business se iau pe terenul de golf. Nu știu cât de frecvent se întâmplă asta și în Romania, însă, în cazul meu, golful mi-a purtat noroc, a reprezentat „pachetul de beneficii pe care l-am vândut prima dată”, devenind și prima treaptă în cariera mea de „Specialist în Vânzări”.

Șapte ani mai târziu chiar am avut plăcerea de a onora invitația unei companii de asigurări medicale internaționale, pe unul dintre cele mai spectaculoase terenuri de golf - PGA Centenary Course (Gleaneagle, Scoția).

După promovarea golfului în România, au urmat abonamente la publicații de business, servicii de concierge și pachetele de asigurare medicală internațională, pe care le promovez și astăzi.

Cei 8 ani în MediHelp, companie-lider în furnizarea pachetelor de asigurare medicală internațională, mi-au oferit posibilitatea să dezvolt proiecte diferite, de la partea de recrutare, training și management până la vânzarea efectivă a produselor.

Deși domeniul asigurărilor este despre legislație, formalități, contracte, procese, proceduri, termeni și condiții, real vorbind descoperi profesioniști, oameni, colaborări, situații și soluții. Cariera mea este despre oamenii pe care i-am întâlnit în toată această perioadă, echipa din spatele funcționării unui serviciu de calitate și persoanele care au căutat soluții pentru elementul principal în viață: SĂNĂTATEA!


3. CARE SUNT BENEFICIILE, DAR MAI ALES PROVOCĂRILE UNUI PROFESIONIST ÎN VÂNZĂRI?

Consider că principalul beneficiu este dezvoltarea profesională și personală. Este o activitate dinamică, care te provoacă din toate punctele de vedere. Pe „scena” întâlnirilor de vânzări ești pus întotdeauna în situații noi, cunoști perspective diferite și este necesar să comunici într-o manieră adecvată.


4. CARE SUNT CELE MAI IMPORTANTE 3 LECȚII PE CARE LE-AI ÎNVĂȚAT PÂNĂ ACUM?

Daca te implici în tot procesul acesta într-un mod constructiv, ești perseverent și profesionist și reușești să te bucuri de fiecare experiență, nu mai poți pleca din Vânzări.


5. ÎȚI MAI AMINTEȘTI PRIMA VÂNZARE?

Evident, îmi amintesc cât m-am străduit. Mă bucur că acei clienți sunt membri asigurați ai MediHelp și astăzi. Sunt antreprenori de succes care au accesat servicii medicale la standarde ridicate, în afara României, iar costurile au fost acoperite de poliță.


6. POVESTEȘTE-NE DESPRE PERFORMANȚELE PROFESIONALE DE CARE EȘTI MÂNDRĂ.

Cele 600 de vieți pe care le-am asigurat în ultimii 8 ani la MediHelp, sucursala de vânzări pe care am inaugurat-o, echipa de vânzări profesionistă și independentă pe care am format-o și faptul că am fost parte din echipa care a creat cel mai bun produs de sănătate din piață: MediHelp International Plans. Chiar și cele 100 de carduri cu lecții de golf pe care am reușit să le vând ca „începător”, pe o piața ca cea din România, în care acest sport părea din altă lume.


7. ÎN CE PROIECT EȘTI IMPLICATĂ ÎN PREZENT?

În prezent sunt Partener la MediHelp, administrez un procent semnificativ din portofoliul de clienți al companiei. Obiectivul meu este acela de genera un impact pozitiv în domeniul asigurărilor medicale internaționale, în care MediHelp Internațional este lider, de a oferi soluții celor care le solicită și de a schimba perspectiva celor care nu consideră asigurarea sănătății o prioritate. Urmatorul prag pe care as vrea să îl ating va fi cel de 1,000 de vieți asigurate.


8. DE CE ASIGURĂRILE MEDICALE REPREZINTĂ UN SUBIECT INTERESANT PENTRU TINE?

Știi că ești în locul potrivit după ce ai primit bucuria clienților care s-au recuperat după o condiție medicală, accesând servicii private, la furnizori medicali de top care îți spun că, datorită poliței, au reușit să beneficieze de servicii medicale de calitate.


inapoi